úterý 5. července 2016

Pop-up přání k výročí pro náročné


A tím náročné myslím náročné soužití, protože váš bližní je nervák a občas to s ním není jednoduché. Co mu podarovat?

Nemám ráda plánování a vymýšlení dárků. Daleko radši bych svým blízkým dávala malé věci čas od času jen tak. Bohužel, ani to mi moc nejde.
S J. jsme uzavřeli dohodu, že si ke každému výročí něco koupíme společně. Něco, po čem už pokukujeme nějakou dobu, ale nechceme zbytečně utrácet. Tak jsme se už nadchli pro kávovar a hru iKnow. Myslím, že je to dobrá motivace pro další společně strávený rok, no ne? :D 
Nicméně jsem chtěla pořídit ještě něco, čím bych ten vděk za další rok jeho opory vyjádřila. Na nepraktické maličkosti a překvapení muže neužije. Jenže zeptejte se ho, co by tak chtěl. Očička mu zazáří a zavede vás na romantickou podvečerní procházku Hornbachem nebo Obi.

Ve zkratce: Potřebuje prostě všechno. Nejlépe od každého to nejdražší.

Tudy cesta rozhodně nevede, zvláště pokud pidisada nářadí, se kterou už si stihl naplánovat společnou budoucnost, stojí více, než co se vám podaří našetřit za celý rok.

Tak jsem se rozhodla k radikálnímu řešení, které už nějaký ten rok uplatňuji u svých nejbližších, kteří mi za ty nervy stojí, a jala se tvořit ručičkama. 
Rozhodla jsem se pro malé přáníčko s milým textem, který by zahřál u srdce. Ale taky aby ty dva roky pravdivě shrnul.
A abych do něj vložila trochu té kreativity, rozhodla jsem se pro tzv.  pop-up přání. 

No. Jak to shrnout.
Myslím, že pop-up efekt se mi trochu povedl. Pravda, nepouštěla jsem se do složitostí , ale i tak jsem se docela zapotila.

A co se týče textu, který zahřeje u srdíčka? Já myslím, že rozhodně!


Ta slova mi šla z duše.

Teď jen doufám, že ta moje osina ocení mou romantickou originalitu a to, že jsem na něj myslela.

Žádné komentáře:

Okomentovat